13/5/12

Ειδικά για σένα


Για σένα θα φορούσα μπλουζάκια Πόλο με σηκωμένους γιακάδες
γυαλί Ray Ban και AXE αποσμητικό
κι ας έχω δέρμα ευαίσθητο και θα γέμιζα κοκκινίλες.
Θα άκουγα metal και σκυλάδικα
θα καθόμουν με τα καλύτερα μου ρούχα
σε οποιοδήποτε πεζοδρόμιο

Θα γυρνούσα όλη την Αθήνα
με τα πόδια
και δεν δε θα βούρκωνα
σε ταινίες και σε τραγούδια


Θα κυκλοφορούσα με μηχανή
ή με "Σμαρτάκι"
(και ας μη μ'αρεσε ποτέ σαν αυτοκίνητο)
Θα καθόμουν μ'ένα φραπέ στο χέρι
με τις ώρες σε στέκια αρκετά κακόγουστα
στο Γκάζι, στον Κορυδαλλό, στο Μπουρνάζι ή στο Φάληρο

Θα φόραγα τζιν ή πέτσινα
και ζακετάκια στην παραμικρή υγρασία.
Θα είχα ρολόι δίχως αριθμούς.
(εξάλλου πάντα αργοπορώ)

Πάλι για σένα,
Θα πούλαγα μούρη χωρίς αιτία
θα έβαζα ζώνη
θα ντυνόμουν αποχρώσεις του καφέ,
και θα φόραγα μπότες και πέδιλα
ακόμα και Timberland


Θα αγόραζα Iphone,
και θα άλλαζα αριθμό κινητού
δεν θα ξανάκουγα Πουλόπουλο
Ούτε Κ.Βήτα.
(Μόνο κρυφά!)

Θα έτρωγα κουνουπίδι
ίσως και πατσά!
θα κάπνιζα και τσιγάρο
σε τρελά κέφια ναργιλέ.
Θα έπαιζα και στοίχημα
και δεν θα χανόμουν
τόσο εύκολα σε μέρη,
που έχω άπειρες φορές πάει

Μόνο για σένα,
δεν θα άλλαζα τόσο τη φωνή μου,
όταν μιλούσα στο τηλέφωνο.
Θα μάθαινα όλα τα Πόκεμον
απέξω σε μια μέρα!
Θα έβαζα φακούς επαφής
(και ας τους έχανα συνέχεια)

Θα έκανα τα μαλλιά μου
καρφάκια...
με ζελέ του ενός ευρού
Ειδικά για σένα
θα φόραγα αμάνικα
και ψαράδικα.
Δεν θα λουζόμουν για μια μέρα
ολόκληρη και θα φόραγα τα ίδια ρούχα
την επόμενη
Δεν θα ξαναέπαιρνα ταξί
και θα κοιμόμουν απ'τις δέκα
τις καθημερινές.

Άνετα για σένα...
Θα έκανα πως βαριέμαι
τα παιχνίδια και ούτε θα ανέλυα
όσα μου συμβαίνουν.
Θα έπινα ξεροσφύρι,
ουίσκι και βότκα
και ας γινόμουν πίτα
(για δεν το κατέχω το άθλημα)

Θα έκανα βαράκια και θα'τρεχα στα γυμναστήρια
μετά απ'τη δουλεία.
Θα έβλεπα παγωτό φράουλα
μόνο σε φωτογραφίες
και θα παρατούσα την Ιαπωνία
για την Ελλάδα...

(Μια δοκιμή θα σε πείσει)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου