19/8/13

Αύγουστος


Τελειώνει το καλοκαίρι
Είπα πολλές φορές να μη γράψω
μα δεν τα κατάφερα
άδεια μερόνυχτα
μακριά σου

Κλείνω τα μάτια
Είμαι κάπου εκεί μαζί σου
Ζούμε μαζί
Αδιαφορώ για οτιδήποτε
"έχασα" φέτος
Έχουμε πάει μαζί διακοπές
στο όνειρό μου

Σου φοράω χαζά βραχιολάκια
με φρούτα, με ζωάκια
Παιχνίδια στη θάλασσα
τρώμε παγωτό
Νομίζεις πως μπορείς
να φωτογραφίσεις τον ήλιο
Μέσα στα μάτια σου
τα δικά μου κύματα
Χαμογελάω αληθινά
λίγη άμμος στα μαλλιά σου
Βρεγμένα ρούχα...
Σε αγκαλιάζω
σε βάζω να ακούσεις στο
σημείο της καρδιάς
για να πιστέψεις...
Τα νάζια σου...
Πως γίνεται...
Με εκείνο το γέλιο σου
τα αντιμετωπίζεις όλα

Δεν μιλάμε πολύ
σέβομαι τη φάση...
Που περνάμε
δεν έχει σημασία
Κι ας μη μου ανοίγεσαι πια
θα βρω ξανά τον συνδυασμό σου
Συνειδητοποιώ τι νιώθω για σένα
και φοβάμαι...

Με μισώ
αφού δεν είμαι εκεί να σε προσέχω
Η φωνούλα σου...
Όσο τίποτα.
Μου λείπεις.

Κάνω προσπάθεια να κρύψω
τι αισθάνομαι
Μη νιώσεις άβολα...
Δε θες να στέλνω "καρδιές"
Δε με νοιάζει αν πληγωθώ
αμέτρητες φορές
Αρκεί να μη σε χάσω
'Ότι αξίζει μένει λένε...
Μη φοβάσαι...
Εκεί που είσαι πλέον
δε γίνεται να φύγεις.
http://www.freemp3whale.com/source/play2.php?song=LW5IQ201OHlucHM=

2 σχόλια: