13/7/13

Προτεραιότητες


Φίλοι.
Φίλος...
Εσύ
Εγώ
Προτεραιότητες.

Γράφω εδώ
όταν δε χωράει άλλο η καρδιά
εικόνες και αισθήματα
Όταν με αποφεύγεις
γιατί δεν είσαι μόνη...
και απαντάς απότομα ή ψυχρά
Όταν μου μιλάς σαν να είμαι ξένος

Δε φταις εσύ
Όσο ανοίγομαι
τόσο απομακρύνεσαι
Ξέρω ότι θα" ξαναρθείς"
Μα ακόμα και με τη σιωπή
μιλάμε...
Τι θα κάνω με σένα;

Σε ποιον να τα πω;
αφού εσύ πλεον με ξέρεις πιο πολύ
Στέλνω μηνύματα
άσχετες στιγμές
Νιώθω σα να ενοχλώ
Τελευταία...

Ακόμα δε μπορώ να πιστέψω
πως είναι αλήθεια...
Αυτό που μου έκοψε τα φτερά
(Ο χαζός απέφευγα να σε συναντήσω..)
Άθελα σου με πληγώνεις
βαθιά.
Όταν μου λες γι'αυτόν
Τον φίλο σου...

Δεν σου ανοίγομαι τυχαία
δεν είσαι παρέα
για ξεκάρφωμα
ή όταν βαριέμαι
Σε χρειάζομαι
στη ζωή μου
Δίψα.
Πόσες εκατομμύρια φορές
ακόμα θα σε ζωγραφίζω
στο μυαλό μου
Σε έχω τόσο ονειρευτεί...

Βρίσκω όμορφα πράγματα
και στα στέλνω
ελπίζοντας να σ'αρέσουν
και να χαμογελάς

Πάω να σε πάρω τηλέφωνο
δειλιάζω, το ακυρώνω
Πάρε με εσύ...

Ζω μαζί σου
Κάνουμε πράγματα μαζί
Σπάει η φουσκίτσα...
Είναι όλα στη σκέψη μου
Και πονάει πραγματικά αυτό

Όποτε νιώσεις μόνη
οποιαδήποτε στιγμή
χρειαστείς κάπου να πιαστείς
Μη ντραπείς
μη φοβηθείς
Περιμένω στη γραμμή
για σένα

Παγώνω
Χάνομαι
Σβήνω
Έλα κοντά
Νιώσε με...

Δεν θα πάω πουθενά
Δεν θέλω...
Τελειώνει το καλοκαίρι...
Γράφω διάφορα και ακούω μουσική
Κλείνομαι στο σπίτι
Εξάλλου...
Δε βλεπόμαστε
Δε προλαβαίνεις...
...

Όταν έρχεται μήνυμα σου...
σκίρτημα!
χαζό χαμόγελο
η καρδιά μου που τρέμει
Η απόδειξη.
Πως όλα όσα σου'χω πει...
ότι είδα στα καστανά σου μάτια
είναι αλήθεια.

1 σχόλιο: