2/6/13

Προσωπικό 2


Μέχρι πότε θα αντέχω
Να μας χωρίζουν
Οι άνθρωποι
Οι αποστάσεις

Είναι σκληρό ξέρεις
γιατί θέλω να σε δω
Μου λυπείς
Πολύ περισσότερο από όσο νομίζεις

Είναι τρέλα, έρωτας;
Δε ξέρω
Μόνο μετράω τις μέρες και τις ώρες
Που θα είσαι ξανά δίπλα μου

Όποτε φεύγεις
παίρνεις κάτι μαζί σου
Κάτι προσωπικό
Δικό μου

Γιατί φεύγεις
όταν σε χρειάζομαι όσο τίποτα
Μου στέλνεις μόνο όταν βαριέσαι;

Μισώ το χρόνο
Ότι βασικά σε παίρνει μακριά μου
Μη προσπαθείς να με απομακρύνεις
Δεν είναι τυχαία τα αισθήματα
Θα καταλάβεις...

Ξέρω είναι δύσκολο
Ούτε εγώ ξέρω
"Τι να κάνω" μαζί σου
Απροετοίμαστος ήμουν
όπως εσύ

Τύψεις νιώθω για τα λάθη
αυτά που έκανα στην προσπάθειά μου
να σε προσεγγίσω
και ακόμα τα κάνω...

Έκανες καλύτερο έναν άνθρωπο
Άλλαξα εξωτερικά
Θες να αλλάξει και το μέσα;
Τι άλλο να κάνω
για να σε φέρω
Κοντά μου

Έχω τόσα να σου πω
Που είναι δύσκολο
Τι δεν καταλαβαίνεις;
Σιωπή

Τα μηνύματά σου
μπορούν να με κάνουν να χάσω τον ύπνο μου
Οι ελπίδες μου τρυπώνουν
σε ένα χαμόγελό σου
Τα μάτια σου...
Αρκετά μεγάλα για να χωρέσουν
την απόκοσμη αγάπη
που σπάνια βρίσκεις...

Είμαι καλός ηθοποιός
Μα δε μπορώ να κρύψω
αυτά που νιώθω
Για σένα

Έχεις εναποθέσει ποτέ το κινητό σου
στο σημείο της καρδιάς;
Το έχω κάνει!
Δε μπορεί...
Θα μ'ακούσεις.





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου